HADAS SHEINFELD

יום האישה 2023

 אז מה עושים אצלכם בארגון לכבוד ״יום האישה הבינלאומי״ (במרץ), ולכבוד נשים בכלל? אולי בא לכן הפעם להבין לעומק איך הגענו ללהיות 30% נשים בהייטק? ומה זה אומר על היום יום שלנו? ואיך אפשר יותר? הרבה יותר?

החלטתי השנה להציע הרצאה (וסדנא), כי אני באמת חושבת שדיבור אמיתי, על החיים כמו שהם, עם מישהי שחווה אותם כבר עשרים שנה – זה יותר משמעותי, כייפי, ונכון מהרבה דברים אחרים שעושים בימים האלה (אתן יודעות למה אני מתכוונת).
הכנתי לכן את המיטב – הרצאה שבה אני  סוקרת הקשרים תרבותיים, חברתיים, והיסטוריים, על מה זה בעצם הדבר הזה ״אישה בהייטק״. אני משתפת מהניסיון שלי, ונותנת טיפים פרקטיים לאיך להצליח ולעזור לאחרות להצליח. 

אז מה קורה שם בהרצאה הזו?

נתחיל בשאלה למה אין יותר נשים בהייטק? נחשוב איך הגענו למצב הנוכחי, מה בחינוך, בהסטוריה, בתרבות שלנו – הוביל אותנו למצב הנוכחי.
בהמשך נצלול ממש אל היום יום, ונדבר על החייים שלנו כנשים בהייטק. נעבור על נקודות יום יומיות כמו איך להיות אסרטיבית, ולא להיתפס כ״אמוציונלית״, ״לחוצה״, או ״תוקפנית״, איך לבקש ולקבל העלאה בשכר, קידום או פרויקט שאת מאוד רוצה, ואיך לסרב לפרויקט שאת ממש לא רוצה (ולא להיות ״בעייתית״).

ומה התוצאה?

נשים מספרות לי שהן יוצאות מההרצאה בתחושה מחודשת של בטחון ושמחה. עם כוחות ומוטיבציה לכבוש את העולם, להתגבר על הקשיים ביחד, עם כלים חדשים ופרקטיים, ואחוות נשים שהופכת בהמשך לכח משמעותי בחיי המשרד.

אז אם גם לכן מתחשק – כל הפרטים במסמך המצורף.

תשובות לשאלות קלאסיות
– ההרצאה רק לנשים? יש הרצאות שונות לנשים בלבד, או לנשים וגברים. מה שיותר מתאים לכם.
– מדובר בהרצאה פרונטלית? כן, הרצאה, ואפשר גם הרצאה + סדנא, שמאפשרת תרגול ושיתוף.
– אפשר בזום? אפשר! (אבל יותר כייף להפגש)

אז מה עכשיו?
הורידו את המסמך, שלחו למנהלת שלכן או למנהל משאבי אנוש, או לכל מי שעשוי להתענין, ואולי נפגש בקרוב!

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...