HADAS SHEINFELD

משימה בלתי אפשרית – ניהול משימות

רשימות, רשימות, רשימות. משימות של העבודה, משימות של הבית, משימות הורות, משימות שהן לא משימות אלא רשימות של דברים שאני רוצה לשמור ולזכור… עוד לא נמצאה הדרך הטובה בשבילי לתעד את כולם אונליין.

וזה לא שלא ניסיתי. ניסיתי רבים וטובים. מישהו זוכר את  Don’t forget the milk? הם עוד קיימים? Evernote, Anydo, כל מיני תוספים לאאוטלוק, וכו’ וכו’. ניסיתי את כולם. באמת ניסיתי. אני יודעת שזה יכול לקחת זמן להתרגל, וניסיתי לא להתיאש רק בגלל שיש צורך בהרגל חדש. אבל זה לא עבד.

אף אחת מהאפשרויות שניסיתי לא באמת ענתה על כל הצרכים שלי. נכון שהם רבים ומגוונים. נכון שאני כמנהלת מוצר לא בטוחה איך אפשר לעשות את זה טוב, ובכל זאת זה חיפוש די מתסכל.

היום אני פותרת את הצורך הזה בשלוש  דרכים שונות:

1. לשלוח מייל לעצמי – זה קורה לפחות 10 פעמים ביום. שולחת מייל לעצמי עם תזכורת. או עם רשימה.
היתרונות: זמין (כמעט) תמיד, גם לשליחה וגם לקריאה, תמיד נשאר בתודעה כי אני במילא בודקת מיילים בתדירות קצת פסיכית, יכול לכלול פריט אחד או עשרה, קל למצוא אחורה אם אני מחפשת (החיפוש של גוגל בכל זאת די חזק), קל לשתף אם צריך – פשוט לשלוח למי שצריך.
החסרונות:  התזכורות יכולות ללכת לאיבוד בתוך כמויות המיילים (נכון, אפשר לטפל בזה עם תויות/כוכבים/שאר אפשרויות – אבל זה כבר יותר השקעה ממה שהייתי רוצה להשקיע). זה לא ממשק שיכול לסדר על פני לוח שנה/זמן, והכי חשוב – אין את תחושת הסיפוק של DONE – לסמן, למחוק מהרשימה, משהו סימלי כזה שהוא בעיני הצ’ופר המהותי בקיומה של הרשימה.

2. להקצות זמן בלוח שנה – שוב עם מוצר של גוגל (calendar).
היתרונות: הזמינות, כמו במייל, אבל אני חיבת להודות שהממשק של הקלנדר בטלפון הוא רחוק מאוד מידידותי, לפחות ברמת תצוגה. היכולות להוסיף התראות ותזכורות במגוון פורמטים, שיתוף קל (יחסית).
החסרונות: הממשק גורם לזה שגם הכתיבה של משהו חדש, וגם הצפיה הם פחות נוחים. גם כאן אין את הסיפוק של – DONE.

3. היומן, הפיסי, הישן והטוב. 
יתרונות: זמין כמעט תמיד, נח לי מאוד לכתוב איך שמתחשק לי – מה לעשות, אני מהדור שכתב יד זה משהו שעדין מושך אותו, והכי חשוב – אפשר למחוק משימות! פשוט להעביר בהן קו, שעדין מאפשר לראות מה היה שם, וכל זאת נותן את הסיפוק של – עשיתי את זה!
החסרונות: ברורים, לא?

אז תגידו, OUTLOOK פותר לך את זה – יש שם שילוב של TASKS, ולוח שנה, ומיילים. זה נכון, ולא נכון. זו אפליקציה כבדה, השילוב לא באמת עובד, הממשק לא מפתה, זה פשוט לא עושה לי את זה.

אז תגידו, ומה עם INBOX של גוגל? חדש ומגניב, ונועד בדיוק בשביל הצרכים שתארת. אז אני בדיוק מנסה את INBOX, ויש בו באמת הרבה פתרונות. אבל יש מקומות שהם קיבלו החלטה בשבילי שממש לא מתאימים לי. למשל – כששומרים REMINDER, היא לא יכולה לכלול מספר שורות, אלא רק פריט אחד. אני מבינה למה עשו את זה, אבל בשבילי זו מגבלה. אני רוצה ש- REMINDER אחד יוכל לכלול רשימה. נכון זה קטן, אבל מבחינתי דבר כזה קטן יכול ממש להרוס לי את השימוש!
וגם הם לא נותנים לי את הסיפוק של סימון DONE. אוף.

יש לכם המלצות? אני אשמח. מבטיחה לנסות בלב שלם.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...