HADAS SHEINFELD

השאלון – שירה גרשוני

השבוע בשאלון – שירה גרשוני, שהיא Product Team Leader at Neogames.

שירה גרשוני

1. על איזה מוצר את עובדת היום?
המוצר שאני מובילה היום הינו פלטפורמת ארנק ורכישת משחקי הגרלות לוטו בארה”ב. המוצר משלב עולמות של תשתית ומנועי הגרלות חכמים יחד עם חווית משחק & e-commerce. בנוסף למוצר ה- core, אני עובדת על סט של מוצרים נלווים כגון מנגנון בונוסים למשתמשים וכלי אינטגרציה לאתרים חיצוניים.

2. איך הגעת לתפקיד ניהול מוצר?
המפגש הראשוני שלי עם עולמות ה-Web היה בצבא. התגייסתי לתפקיד כותבת לומדה (מתכנתת Flash) ומהר מאוד התגלגלתי לפיתוח Frontend.
לאחר השחרור מצה”ל עבדתי כ-3 וחצי שנים כמפתחת Web & Mobile במהלך לימודי תואר ראשון במדעי המחשב בבינתחומי.
המעבר מפיתוח לניהול מוצר היה הדרגתי, מניתוח מערכות לניהול מוצר טכני ועד להובלת המוצר המרכזי של Neogames בשוק האמריקאי וניהול צוות של כ-4 מנהלי מוצר נוספים.

3. מוצר שאת מקנאה בו?
האפליקציה של Uber. מוצר פשוט ונוח שהצליח לחדור לכל כך הרבה שווקים שונים ברחבי העולם ולעשות שינוי אמיתי. לתת פתרון אחד שחוצה תרבויות, גילאים, מגדרים, ועוד… זה אתגר בפני עצמו, ו-Uber עושים זאת בצורה מרשימה.

4. האתגר הכי גדול של מנהל/ת מוצר הוא…?
איך לא לרוץ לבד בספרינט.
עבודה של מנהלת מוצר היא לא רק “המוצר”, אלא גם האנשים שבונים את המוצר יחד איתה. על אף הקשיים היומיומיים בין לקוחות, אפיונים, משאבים ודד-ליינים, חשוב לעבוד יחד עם הפיתוח וה-QA לאורך כל הדרך. רתימת הצוות, התייעצות ושותפות עושים הבדל עצום בשלבי הפיתוח ובמוטיבציה לייצר מוצר מוצלח ואיכותי.

5. העצה הכי טובה שקיבלת/ שאת רוצה לתת:
לא תמיד ה-Best practice יהיה ה-Best עבורך. לפעמים דווקא הדבר שמרגיש קיצוני או שונה, צריך להיות הפיצ’ר הבא ☺

6. חוץ מניהול מוצר אני גם משחקת כדורעף חופים (אפילו בחורף ☺)

תודה לשירה על ההשתתפות בשאלון, והשיתוף. מזכירה לכל המעוניינים/מעוניינות לככב כאן בשאלון, ליצור איתי קשר בלי להתבייש. ואם אתן רק מהקוראות, אבל יש איזו שאלה שחסרה בעיניכן בשאלון, והייתן מאוד רוצות לשאול את מנהלות המוצר – ספרו לי, ואוסיף את השאלה.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...