HADAS SHEINFELD

חיפוש טוב

אני חושבת שאחת הפונקציות הכי פחות מוערכת בג׳ימייל, היא החיפוש.
נכון, זה נשמע טריויאלי, במוצר של גוגל יש חיפוש טוב. דא. אבל האמת היא שהחיפוש המעולה הזה, הוא אחד הפיצ׳רים החזקים, ששינה לחלוטין את דרך השימוש שלי במייל.

לפני עולם הג׳ימייל בעבודה, אחת המטלות המשמעותיות ביום-יום שלי היתה סידור המיילים בספריות. פולדרים. כן כן. היה לי פולדר לכל לקוח, עם כל המיילים שלו, ופולדר לכל פיצ׳ר ברואד מאפ, וכו׳. כדי להגיע לאינבוקס זירו הייתי משקיעה דקות ארוכות בקטלוג.

לקח לי המון זמן לוותר על זה, אבל מרגע שויתרתי – זהו זה. כל המיילים יושבים באינבוקס, הספירה היחידה שמעניינת היא ה- unread, וכל מה שצריך אפשר למצוא בקלות בשימוש בחיפוש.

גם ב Google Photos יש חיפוש מטורף. מבחינה טכנולוגית שם אנחנו עולים רמה, כי מדובר על חיפוש בתוכן של התמונה. אם אתם לא מכירים – אני מציעה לכם לאתגר את החיפוש. חפשו למשל – חולצה כחולה, כלב, שקיעה, עוגת יום הולדת, או דגל אדום. זה אדיר ושימושי ביותר.

למה אני מספרת לכם את כל זה? כי למרות כל החידושים והיכולות, אני מוצאת שחיפוש באתרי קניות הוא עדין כל כך מוגבל ומאכזב. אני יודעת שמדובר במטלה ממש קשה. אין ספק. ועדין. למשל, קטגוריות חיפוש/פילטרים שחסרים לי בחנויות בגדים:
– עם כיסים-
עם גומי במכנסיים (ועדין יפים!)
– בלי ריצ׳רץ׳ (בעיקר בחולצות)
– בלי כפתורים מכוערים (ואל תגידו לי שזה ענין של טעם!)-
גזרה מרווחת (לא צמוד לגוף)

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...