HADAS SHEINFELD

Rewind AI – מצגת משקיעים ללמוד ממנה ומוצר שעוד נשמע עליו

נתקלתי ברשת במצגת הזו, של דן סירוקר, יזם שהכרתי בסיבוב הקודם שלו עם אופטימייזלי. הסטארטאפ שהוא מקים עכשיו הוא בנושא כל כך חם, שאין לו זמן להפגש עם כל המשקיעים שמעוניינים, אז הוא הכין מצגת משקיעים בוידיאו, והזמין משקיעים לפנות אליו אחרי שהם ראו אותה.

אני מאוד מאוד מאוד ממליצה לראות את הוידיאו של המצגת – בעינים ביקורתיות כמובן. בעיני יש כאן חומר לקורס שלם ליזמים, בוידיאו של 7 דקות.

שבע דקות. שווה.

אבל היום, בואו נדבר על המוצר עצמו.כשהוא הציג את החזון שלהם – לתת לבני אדם זכרון מושלם, חשבתי לעצמי – אלוהים אדירים, מי רוצה כזה דבר?
אבל אז, כשהוא סיפר על דוגמאות, פתאום חלחלה לי ההבנה. זה גאוני, וזה נדרש, ובקרוב לא נבין איך הסתדרנו בלי.
מדובר במנוע חיפוש לוקאלי שיושב על המחשב שלכם, קורא את כל מה שאתם קוראים, ומכניס את כל המידע הזה לתוך מודל של GPT 4 ואז – אפשר להשתמש בכל היכולות של ג׳יפיטי, עם הידע הספציפי עליכם.
שתי הדוגמאות שהוא נתן – כתוב לי מכתב אינטרו לבנאדם איקס. למכתב אינטרו יש פורמט קלאסי, אבל צריך להכניס שם קצת מידע (איפה נפגשנו פעם ראשונה, למה התרשמתי ממך, למה אתה רוצה להכיר אותי). המנוע הכניס את כל הפרטים, בהתבסס על הידע שאסף.
דוגמא שניה – ״איפה ראיתי את הכתבה על?״דוגמא קלאסית לבעיה לא פתורה. אני כל הזמן מחפשת כאלה דברים. עוד מימי evernote וכו׳.

למי שראה את ההרצאה שלי על ג׳ימייל – זה בדיוק הפתרון שאליו כיוונתי, על סטרואידים. הרי בקלות אפשר לשאול אותו – איזה ביטוח אני צריכה לחדש החודש? וזה רק ענין של זמן עד שהם יוסיפו גם התראות חכמות כאלה.

בקיצור, לכו תראו את המצגת. בהזדמנות ננתח את ההגזמות והדברים המצחיקים שנאמרו שם. אבל אין להם באמת משמעות. כולם יודעים שאין שום דרך אמיתית לחשב חלק מהמספרים שם, וזה בסדר.

אני מבטיחה לכם שהוא מוצף עכשיו בהצעות. ובצדק.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...