HADAS SHEINFELD

עונת הלגו

כנראה שיצא איזה מזכר ולא קיבלתי, אבל מסתבר שאנחנו בעונת הלגו. כן כן, לגו, משחק הלבנים המגניב מהילדות, שאומרים שההורים תמיד אוהבים יותר מהילדים.

פתאום, בלי התראה, שלושה ענייני לגו צצו להם פתאום ברדר הבלוגרי שלי.

1. TED – חיבתי להרצאות של טד ידועה. הייתי מאוד שמחה לסגל משמעת עצמית ולראות הרבה יותר “טדים”, אני חושבת שהרבה מהם פשוט מלאי השראה. פתאום נתקלתי בשיחונת הקצרונת הזו, שהיא למעשה וידויו של גיק מכור ללגו. הוא ללא ספק גיק, והוא טוען שהוא מכיר מכורים הרבה יותר קשים. שלוש דקות משעשעות.

http://video.ted.com/assets/player/swf/EmbedPlayer.swf

2.  לגו כדורגל – חשבתם שלגו זה רק לגיקים? ממש לא! הנה, בגרדיאן הבריטי, מציגים תקצירים של משחקי כדורגל מהמונדיאל, באמצעות לגו!

Lego Football
לגיקים חובבי ספורט

3. ולסיום – מה אתם הכי זוכרים ממשחקי הלגו שלכם?
את הקומיקס הזו אני לא “אשאל” לתוך הבלוג שלי, אלא בניגוד להרגלי אכריח אתכם ללכת לראות אצל היוצר המקורי. הסיבה היא שאני מאוד אוהבת את העבודות שלו, ורוצה לפרגן לו מצד אחד ולעודד אתכם לראות עוד עבודות שלו, מצד שני (לא שהטרפיק מהבלוגרית זה מה שחסר לו, אבל בכל זאת).

למי שאין לו סבלנות, תרשו לי לספר לכם, לתאר לכם במילים מה שהוא עושה בגרפיקה מקסימה. הוא שואל – מה אתם הכי הכי זוכרים ממשחקי הלגו של הילדות? ואפשרויות התשובה הן:
בניה לפי ההוראות
בניה חופשית (בלי הוראות)
החיפוש אחרי לבנה אחת ספציפית בארגז
הפעם שדרכתי על לבנה אחת ברגל יחפה…

נחשו את ההתפלגות בין התשובות השונות (לפחות בזכרון של oatmeal).

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...