HADAS SHEINFELD

צרת רבים

זה נורא קל לפעמים לחשוב שאנחנו ממציאים את הגלגל, ושאני היחידה שנתקלת בבעיות מהסוג שאני נתקלת בהן בעבודה שלי. אבל ככל שהזמן עובר, ככל שיש לי יותר ניסיון ידע וקשרים עם אנשי מקצוע נוספים, אני מגלה שרב הגלגלים כבר המוצאו, ושרב הדברים שמדאיגים ומעצבנים אותי, מדאיגים ומעצבנים גם הרבה אחרים.

בסוף השבוע האחרון נתקלתי בשתי דוגמאות לאנשים שחווים חויות מאוד דומות לשלי בתחום המקצועי, ותוקפים אותן בדרכים יצירתיות ומקסימות.

הראשון ויטלי מיואקסטזי, שהכין גירסא משלו לקליפ מתוך “הנפילה”. למי שלא מכיר, הקליפ הזה כבר הפך להיות סוג של קאלט, מדובר בסצנה מתוך סרט שעוסק בהיטלר, שמיטב המוחות ברשת משנים את הקונטקסט שלו לחלוטין על ידי תוספת של כתוביות שמתאימות לרוח הסצנה ולהתרחשות על המסך, אבל מבחינת התוכן הן מתיחסות לעולם אחר לגמרי.
הגירסא של ויטלי עוסקת בשיחה דמיונית בין היטלר לבין מתכנני האתר שלו. אין ספק שההומור כאן הוא מאוד ספציפי וממוקד. אותי זה מאוד הצחיק.

תענוג.

השני, שכבר המלצתי עליו בעבר הוא Oatmeal שמביע את רגשותיו בקומיקס שקולע בדיוק בדיוק בדיוק.
הפעם הוא מתאר את חוית העבודה עם מעצבים (ועם לקוחות, אם מסתכלים על זה מהצד ההפוך).  בדיוק הנקודה שתארתי במילים בפוסט לא מזמן.

אני אשלח אתכם לראות את הסטריפ המלא, שהוא פשוט יוצא מן הכלל, ואראה לכם כאן רק חתיכה קטנטונת, שאיתה כל כך הזדהיתי….

שיהיה לכם אחרי החגים נעים ורגוע!

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...