HADAS SHEINFELD

גיק שיק

כששאלתי את האחיינית בת הארבע מה היא רוצה ליום ההולדת, היא אמרה שאני יכולה לקנות לה מה שאני רוצה, כל עוד זה ברבי. חשבתי לעצמי – אין סיכוי. פשוט אין סיכוי שאני מביאה לילדה המקסימה והחכמה הזו את פצצת הורדרדות, במידות הבלתי אפשריות האלה. חוזרים לאופציה של ספר.

ואז במקרה היינו בארה”ב, באחת מחנויות הענק שיש בהן גם אולם ענק של משחקים וצעצועים, שיש בו שלושה מעברים שמוקדשים לברבי, וחשבתי לעצמי – יאללה, מה שהילדה רוצה, היא תקבל מהדודה המשקיענית.  שההורים יחנכו, לי מותר להתפרע.

אבל אז ראיתי את ההיצע, ותוך דקה הבנתי שזה פשוט לא יקרה. היו שם ה-מ-ו-ן ברבי. המון. והמון ציוד וצעצועים לברבי. אבל לא מצאתי אפילו אחת שהייתי מוכנה לקנות. לא, אני לא אקנה ברבי fashionista. לא, אני לא אקנה סט מייבש שיער ונוצצים לשיער של ברבי. לא, אני לא אקנה ברבי פיה, או בתולת ים, או שום ברבי אחרת שנראית כאילו היא שכחה ללבוש מכנסים (רובן).

בקיצור – חוזרים לספרים.

אבל אז, הבוקר, שלח לי קורא נאמן של הבלוג חדשות מרעישות – יש סדרה של ברבי “מקצועית” Barbie I can be
אמנם כשמסתכלים על ההיצע במבט ראשון נראה שגם הפורמט השולט בסדרה הזו הוא בעיקר – ברבי אני יכולה להיות… דוגמנית! אבל מסתבר שבמבט יותר מעמיק יש כאן המוני אפשרויות וברבי יכולה להיות… כוכבת קולנוע! (נו טוב, זה סוג של מקצוע), רקדנית סלונית (תנחשו באיזו תלבושת), כוכבת רוק (שוב, הדגש על התלבושת, אפילו גיטרה אין), שף פיצה, מארגנת חתונות… הבנתם את הקו.

אבל אל חשש. מסתבר שאת הדמויות ה-125 ו-126 של ברבי בחר הקהל, ו… לא תאמינו אילו מקצועות נבחרו.

125 – בחירת הקהל – מנחת חדשות

126 – מהנדסת מחשבים!!!

כן כן, ברבי גיקית קטנה.

היא נועלת נעלים ורודות כמובן, אבל שטוחות (שטוחות! אתם לא יודעים איזה מהפך זה עבור ברבי. שנים של כאבי גב נחסכו ממנה), והיא אפילו לובשת מכנסים. טוב, טייץ שחור, אבל גם זה משהו. משקפיים כמובן (תנחשו באיזה צבע). ובל נשכח, יש לה את האקססורי הנדרש לכל מתכנתת שמכבדת את עצמה – לפ טופ ורוד!

ושיא השיאים, שהתגלה על ידי בלוגרית מתכנתת חובבת ורוד (כן, גם כאלה יש) – בקופסא של ברבי מתכנתת, יש בובת פינגווין!

הפינגווין של ברבי

הבלוג של אליזבת קרומבך אשת הלינוקס חובבת הורוד.
_______________________________

כלומר, לפנינו ברבי לינוקסאית. וואו. אולי באמת חזירים יתחילו לעוף בקרוב.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...