HADAS SHEINFELD

שנה חדשה, התחלה חדשה

אחרי תקופה של שקט ב”בלוגרית” הגיע זמן עדכונים והתחלות חדשות.

בחודשים האחרונים הייתי פחות פנויה לכתיבה בבלוג, בגלל כמה סיבות עיקריות.

קליקטייל גדלה והולכת, ותהליך גיוס של מנהלי מוצר לצוות שלי היה ארוך ולא פשוט. בסופו של דבר, ממש בדקה התשעים, מצאתי שתי מנהלות מוצר מוכשרות ומקסימות, שאני בטוחה שהתרומה שלהן למוצר ולחברה תהיה מעולה. היה לי מאוד חשוב למצוא אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, כי המוצר של קליקטייל הוא כמו שאתם יודעים “הבייבי” שלי.

סיבה נוספת לחשיבות הגדולה לגיוס צוות מוצר חזק, היא שידעתי שאני עומדת בפני חופשה ארוכה החל מספטמבר, כשהתינוקת האמיתית שגדלה בתוך הבטן שלי תחליט לצאת לעולם.

אז כן, שנה חדשה והתחלה חדשה.

הבת שלי (ושל אבא שלה, כמובן), ורדרדה ומקסימה, יצאה לעולם בשבוע הראשון של ספטמבר, ובימים אלה היא והחיתולים שלה והחיוכים שלה ממלאים את עולמנו.

הבהרה – הבלוג הזה לא עומד להפוך להיות בלוג בענייני חיתולים וקקי.
לשמחתי, לאחר השוק הראשוני גיליתי שאני עדין אני, ובנוסף לעולם התינוקות שללא ספק מעניין אותי עכשיו מאוד, עדין מעניינים אותי גם העולמות שעניינו תמיד, והבלוג ימשיך לעסוק בעולם האינטרנטי, ניהול מוצר, ומה שבינהם.

בקרוב יתחדש זרם הפוסטים, עולם הרשת לא נח, וללא ספק יש על מה לדבר ולכתוב. אני חושבת ומקוה שבקרוב גם יהיו לי האנרגיה והזמן.

בינתים חברים יקרים, שתהיה לכם שנה נהדרת. התחלות חדשות, המשכים מרגשים, הרבה עשיה, ומעבר לכל בריאות ושמחה לכם ולכל האהובים עליכם.

להתראות בתשע”ב.

 

 

 

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...