HADAS SHEINFELD

השקה חדשה וסדרי עדיפויות (או – שוב ״מגה אונליין״)

מגה אונליין השיקו אתר חדש ונוצץ. אני מתארת לעצמי שמדובר בפרויקט גדול וחשוב, שהושקעו בו הרבה מאמצים. ויש באתר הרבה דברים טובים. אם אתם זוכרים, החנות האינטרנטית שלהם היתה טובה כבר קודם.
אבל אני כאן לא רק בשביל לפרגן (תתחדשו!) אלא בשביל להעיר. ויש לי כאן שלוש הערות, שעוסקות גם בסדר העדיפויות של מנהלי המוצר כשאני בטוחה שיש להם ערמות של באגים לתעדף לפני השקה של מוצר כזה:

1. ענייני legacy – אני כבר לקוחה קיימת. יש לכם את הכתובת שלי, את פרטי כרטיס האשראי שלי, ואת רשימות הקניות המועדפות שלי, משימוש קבוע של שנים. בחרתם לא להעביר את רובם לממשק החדש. הייתי צריכה להגדיר מחדש את הכתובת שלי (לא נורא), את פרטי כרטיס האשראי שלי (לא נורא, ואולי אפילו רצוי), אבל לא להעביר את רשימת הקניות? לא חבל? זה משהו שלוקח לי הרבה זמן להגדיר. אחרי חיפוש מצאתי שיש שם את הפרטים של הקניות האחרונות, אז אני יכולה פשוט לפתוח אחת ולהתחיל לערוך אותה. מה שנקרא – workaround, אבל קשה לי להאמין שהרבה לקוחות ימצאו אותו.

2. יש פרטים שעליהם לא מתפשרים – למשל אם אני לא יכולה להגדיר את זמן המשלוח. אחרי שטרחתי וסיימתי את כל הרשימה, להגיע לבחור את זמן המשלוח ולמצוא באג שמוביל אותי למסך ריק… הממ. מתסכל.

יום שני? בבוקר? בערב?
אז מתי אפשר ביום שני?

3. עיצוב עיצוב עיצוב – עכשיו אנחנו כבר בקטנות. זה לא קריטי, אבל זה לא עובד. הנה חידה – מה הדבר החשוב ביותר כשאתם מציעים לי מבצע?

או כמה חסכתי?
אז כמה זה עולה לי?

לי חשוב – מה המחיר במבצע (לא מה המחיר לפני), וכמה בעצם חסכתי. מה שרואים כאן בגדול זה את הסימון שיש מבצע, ומחיר – אבל זה המחיר לפני המבצע. המחיר אחרי, הוא קטן, בתוך הטקסט. מוזר, מבלבל. לא נורא, אבל לא נהדר.

לסיכום – מגה אונליין, האתר שלכם לא רע. באמת. ואני מוכנה לסבול הרבה כאבי גדילה של מערכות חדשות. אבל מנהלי המוצר של מגה אונליין, אני מצטערת לאכזב אתכם, גם עם מוצר מדהים ברשת, אתם תלוים בעולם האמיתי.
סוף דבר
המשלוח הגיע בשעתיים איחור – הזמנתי משלוח שיגיע בין שבע לתשע בערב, והשליח הגיע באחת עשרה וחמישה. בלי שום הודעה, ושרות הלקוחות סגור מאז תשע בערב ואין עם מי לדבר…
אז אפילו שיש לכם אתר נהדר, נימוקי העולם האמיתי גוברים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...