HADAS SHEINFELD

חג ההודיה שלי

האמריקאים חגגו בשבוע שעבר את חג ההודיה, thanks giving, שבו הם מודים על כל הדברים הטובים. להכיר תודה, לחגוג את הדברים הטובים, זו פרקטיקה שהוכחה מדעית כטובה לבריאות, ומכיון שאני דואגת לבריאות שלי ושלכם, הנה רשימת הדברים שאני רוצה להודות ולברך עליהם (ברמה המקצועית כן? זה לא שהולך להיות כאן נאום בת מצווה של תודה להורי שהביאוני עד הלום).

עכשיו, אל תתחילו להתחשבן איתי – חלק מהדברים האלה אני יזמתי, בחרתי, התאמצתי שהם יקרו. חלק מהם – יש לי פשוט מזל שאני חיה אותם. אני לא כאן כדי להודות למישהו ספציפי (אל או אדם), אלא פשוט כדי להזכיר את הדברים הטובים.

ואלה הם:

  1. להיות מנהלת מוצר, זה הדבר. אני כל כך שמחה שהצלחתי למצוא ולהגיע לתפקיד הזה. לשבת במקום הזה שבין הטכנולוגיה, שמשתנה, מתקדמת, פורצת גבולות כל הזמן, לבין בני אדם. המשתמשים, האנשים האמיתיים שהטכנולוגיה נוגעת בהם.
  2. לעבוד עם אנשים חכמים, רציניים, טובים. תענוג. אנשים שלוקחים אחריות, ששואלים שאלות, שרוצים לעשות טוב. נתקלתי כבר בטיפוסים דוחים, ראיתי מה תחרות לא בריאה עושה לסביבת עבודה, ראיתי הרבה דברים שלא ארצה לחזור אליהם. אבל הרב הגדול, גדול מאוד, של האנשים שעבדתי איתם בכל שנות העבודה שלי היו טובים. נעימים. עשיתי לי המון חברים. אמיתיים.
  3. לחיות בזמנים של שינוי. לא כייף לי להיות האישה היחידה בהרבה מהפגישות והפורומים המקצועיים. לא כייף לי לקרוא על מה נשים רבות עוברות במקומות העבודה (וחלק מזה גם חויתי על בשרי). אבל אני כל כך שמחה לחיות בתקופה הזו, כי אני מרגישה שאנחנו בתוך הגל העצום של השינוי, ולמעשים שלנו יש משמעות. אז אני מנסה לעשות את חלקי הקטן (במנטורינג, בתמיכה, בדחיפה למקום של נשים), ואני מסתכלת טוב טוב סביב, ואני אופטימית. למעשה אני בטוחה, שהילדות שלי יחיו במקום הרבה יותר שיוויוני.
  4. להיות חלק מקהילה. גם זה חלק מהשינוי. לפני 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בהי-טק ובניהול מוצר, זה לא היה קיים. אבל עכשיו יש לי את פורום הבנות המצומצם (נועה א, ונועה ג, אני מודה עליכן כל יום!), ואני חברה בפורומים נוספים משמעותיים ומדהימים –  product tank, product league, product queens, הפורום של product excellence. בכולם יש אנשים טובים, שרוצים לפתח את המקצוע שלנו, לעזור לחברים אחרים. תענוג.
  5. לכתוב, לעשות, לחיות. לאונרד ברנשטין אמר שמוסיקאי צריך להתאמן ארבע שעות ביום, ואז ללכת לחיות את שאר היום, כי אחרת לא יהיו לו מספיק חיים וחויות כדי לעשות מוסיקה טובה. להצליח לכתוב קצת בבלוג, לדבר קצת בכנסים, לעשות עבודה טובה, ללמוד דברים חדשים, לקדם קצת את האג׳נדות שלי, לכבוש עוד הר או פסגה קטנה, ועדין להיות בנאדם סביר מחוץ לכל אלה, זו אחת המטרות הגדולות שלי בחיים.  כל יום שיש בו קצת מכל אלה הוא יום טוב.

תודה לכם קוראי וקוראות הבלוג היקרים. השנה פגשתי כמה מכם, וכל פגישה או תגובה או לייק, משמחים אותי מאוד. מאחלת לי ולכם – שיהיו לנו הרבה דברים להודות עליהם.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...