HADAS SHEINFELD

נמצא הפודקסט המושלם

אחרי שלפני כמה שבועות כמעט התפוצצתי מאיזה פודקאסט ישראלי, שהמראיין בו היה כל כך מלא בעצמו עד שלא היה ברור בשביל מה הוא הביא מרואיין*, חברה שלחה לי לינק לפודקאסט של Kara Swisher, שנקרא Recode Decode, וראיתי את האור.

קארה סווישר היא עיתונאית טק כבר הרבה שנים, ובפודקאסט הזה היא מראיינת פעמיים בשבוע אנשי טכנולוגיה, ועוסקת בנושאים שמעניינים אותי – טכנולוגיה, ניהול, חדשנות, והכוחות שמאחורי כל אלה.

מה כל כך מיוחד בפודקאסט שלה?

1. היא נותנת למרואיינים לדבר – כשמרואיין אומר משהו מענין, הדרך שבה היא שואלת היא הרבה פעמים פשוט לבקש “talk about this” – כלומר, דבר על זה, פרט, הסבר. היא לא שואלת שאלות שמטרתן להראות כמה היא חכמה, לא מתחילה בדעתה ובניתוח שלה של השוק, ולא קוטעת את המרואיינים.

2. השאלות שלה חכמות – מעבר ל talk about this, היא מובילה את המרואיינים ברגישות גם לאזורים לא נוחים בהכרח, והפודקאסט תמיד מכסה הרבה מאוד תוכן.

3. היא מוסיפה ערך – יש לה דעות, יש לה תובנות משלה, היא לא מסתירה אותן, והיא גם מדגישה את התובנות החכמות/ייחודיות/שונות שהמרואיין אומר.

בקיצור – הפודקאסט שלה הוא פשוט תענוג.
אפשר מן הסתם לקשר את זה לעובדה שהיא שונה מהטייפקאסט הקלאסי בעולמות הטכנולוגיה (היא אישה, היא לסבית, היא בת 56 – בעולם שהוא בדרך כלל גברי וגם יותר צעיר). אני בטוחה שיש קשר לדברים, אבל בעיני בראש ובראשונה היא פשוט מבריקה ויש לה פרסונה קלאסית לעיתונות ולפודקסטים.

בהמשך השבוע אני אספר כאן גם על הפודקאסט השני שלה, וגם על פרק אחד ספציפי שהיה לי מאוד מענין.

* למתעניינים – הוצאתי את הכעס בטוויטר, הטוויט הראשון ברצף היה: “חייבים להיות גבר שחושב שהוא מבין הכל יותר טוב מכולם בשביל להתחיל פודקאסט בישראל? או שזה רק בפודקסטים של טכנולוגיה? וואי וואי איך המראין עצבן אותי.” אחריו באה סדרה של טענות והדגמות למה זה היה בלתי נסבל.

** ותודה לחברתי רונית כפיר שהפנתה אותי לפודקאסט הזה.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...