HADAS SHEINFELD

שנה חדשה, טלפון חדש

יצא שבדיוק בימים האלה שבין ראש השנה ליום כיפור, אני מחליפה טלפון. ולא סתם, אלא “חוזרת הביתה” מאיפון לטלפון של אנדרואיד. המעבר וההתקנה נתנו לי הזדמנות לחשוב על האפליקציות שיש לי במכשיר, מה אני רוצה וצריכה במכשיר החדש. לחשוב על באילו אפליקציות אני משתמשת, ורוצה להמשיך, ובאילו כבר לא, או אולי רוצה להתחיל.

אז בואו נסתכל על הרשימה:

שמעתם על אלה שמארגנים את האפליקציות לפי צבע?

חיבת:
תקשורת בסיסית וסושיאל – ווטסאפ, פייסבוק, טויטר, אינסטגרם, ספוטיפיי,
עבודה ויום יום – ג’ימייל, קלנדר, גוגל photos, לינקדטין, ספוטיפיי, ביט, פייבוקס
utilities – בנק הפועלים, קופת חולים
אחרון חביב – וולט
מענין שדווקא כאן יש דברים חדשים, שנכנסו השנה ונכנסו לשימוש יום יומי – ספוטיפיי, שאני משתמשת בו בעיקר לפודקסטים, בשימוש כמעט יומיומי. ביט ופייבוקס שאולי לא השנה, אבל לבטח בשנתיים האחרונות, הפכו להיות מהותיים כדי להשתתף בכל ההוצאות הקבוצתיות – מתנות יום הולדת בגן, מתנות ללידה בעבודה, וכל מה שבינהם. ואחרון – וולט. הו וולט, הדוגמא הקלאסית לכמה חוית המשתמש היא מפתח.

פחות:
להגיע ממקום למקום – גוגל מפס, וייז, אובר, גט, פנגו, רכבת ישראל
לטייל – kayak, agoda, booking, marriott, british airways, hotels.com, יוניטד
זו הקטגוריה העצובה. כל האפליקציות יעברו איתי לטלפון החדש, אבל מתי אזכה להשתמש בהן? אני אפילו מתגעגעת לאפליקציה של יוניטד, שהיא אחת הגרועות שנתקלתי בה. מסתבר שאפילו שקיללתי אותה בכל פעם שלחצתי על הכפתור, עדין היא משויכת במח שלי לחויה טובה של נסיעה.

מתלבטת:
אמזון, אקו 99, יוטיוב, מדיום
אז תשמעו, ארבעת אלה קימות, ואני משתמשת בהן מדי פעם, אבל ממש ממש מדי פעם. לא יכולה לתת דוגמא למשהו ממש חשוב או טוב שיצא לי מהן בחודשים האחרונים. אולי אין טעם להוריד אותן לטלפון החדש?

לא יעברו:
פידלי, סקייפ
סליחה חברים, אבל כבר בטלפון הנוכחי כנראה לא היתם צריכים להיות. אני עדין מתגעגעת לגוגל רידר. לא סתם מתגעגעת, באמת צריכה אותו ולא מצליחה למצוא תחליף.

התחלה חדשה:
anchor, canva
הו! התחלתי לשחק עם שניהם, ויהיו חדשות בקרוב, אני מקוה.

מה פספסתי? איזה אפליקציות משמחות אתכם וכדאי שגם אני אנסה?

2 Responses

  1. חסר לי cam scanner. ומה עם אפליקציה של חדר כושר/סטודיו? בהנחה שיש לך מנוי כזה. אין לך בכלל משחקים? ממליצה בתחום הזה על “sky view” של כוכבים בשמיים. הבנתי שלגוגל יש גם גרסא נחמדה לזה.
    לי יש גם אפליקציה נפרדת לניהול משימות. מניחה שאת משתמשת שגוגל בשביל זה.

    1. אין לי מנוי לחדר כושר :-(, וגם אין לי בכלל משחקים, אני בגדול לא בנאדם של משחקים, ובטח שלא בטלפון. skyview נשמע לי מעולה! אנסה.
      ניהול משימות זה עולם שלם, אבל עוד לא נמצאה האפליקציה שעובדת בשבילי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...