HADAS SHEINFELD

עוד סיבות לאהוב את הביביסי

כתבתי בעבר על סיבות לאהוב את הביביסי, ואני עומדת מאחורי הדברים שלי. לאחרונה יש סיבה נוספת, והטריגר לכתיבת הפוסט הזה הוא הגילוי (הלא מפתיע) שהרבה אנשים אוהבים את הסיבה הזו ולא רק אני.

אם יצא לכם במקרה לראות את הסיכום השנתי של החיפושים בגוגל (מה שגוגל קוראים zeitgeist – רוח התקופה), ואם במקרה בדקתם את החיפושים שקפצו בצורה הכי משמעותית השנה (זה אחד האינדקסים שגוגל נותנים, והוא מסתמן כמייצג בצורה מאוד טובה את “רוח התקופה”), הייתם רואים שהמונח שקפץ השנה הכי הרבה בבריטניה הוא – iplayer.

ה-iplayer הוא האפליקציה החדשה של הביביסי, שמאפשרת לראות את תכניות הטלויזיה שלהם, בחינם, באינטרנט (באמצעות וידיאו סטרימינג). הם בדרך כלל מאפשרים לראות כל תכנית בשבוע שאחרי השידור המקורי שלה, ויש שם גם ספריה קצת יותר קבועה. הביצוע, כרגיל בביביסי לאחרונה, הוא פשוט מעולה. אני אוהבת את העיצוב, החיפוש עובד, הצלחה. לאחרונה הם גם השיקו את הפלייר לאב – מעבדת הנסיונות שלהם, ואפשר להיות שותף לניסוי ולבדוק איתם פיצ’רים חדשים.  תענוג.

השרות הזה כל כך מצליח, שספקי האינטרנט כאן כבר דרשו לאחרונה שהביביסי יסבסד הרחבה של תשתיות האינטרנט, כי הגלישה לשרות הזה והצפיה בוידיאו העלתה ברמה משמעותית את הצריכה.

אז כמו שאמרתי בעבר – הביבס (כמו שקוראים להם פה בחיבה), הם עדין חדשניים, סוג של מקוריים, מאוד מאוד אנגלים, ובדרך כלל פשוט תענוג. ודרך אגב… בדרוג של גוגל על המונחים הפופולריים ביותר בחיפוש בבריטניה (לא ה”קופצים” פשוט המחופשים ביותר), במקום השני – הביביסי.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...