HADAS SHEINFELD

חג החרות ו”עוף אירוסין”. 2011 זה כאן?

אחת מתופעות הלוואי של המנוי שעשיתי למגזין WIRED היא שהתחלתי לקבל חומר פרסומי שלהם (ושל מבחר מגזינים אחרים מבית המו”ל קונדה נסט) באימייל. אני מניחה שאי שם בתהליך המנוי אישרתי להם לשלוח לי חומרים שכאלה, למרות שלא ברור לי למה הם עדין שולחים מבצעים למגזין עצמו, אחרי שאני כבר רשומה אליו, או מבצעים שתקפים בארה”ב בלבד, אחרי שהם יודעים שאת המגזין שלי הם שולחים לאי שם בלבנט. אבל אלה באמת קטנות, ועם כל אימייל יש גם אפשרות unsubscribe, אז אני לא מתלוננת.

הכי הפתיעו אותי הפרסומות למגזין Glamour, שהוא, איך לומר, בדיוק ההיפך מ WIRED.
WIRED למי שלא יודע הוא מגזין שעוסק בעניינים שונים ומגוונים – מתרבות ועד טכנולוגיה, כולם סביב עולם הרשת. לקח לי די הרבה זמן עד שהבנתי שהוא בעצם מיועד לגברים. Glamour, לעומת זאת, הוא מגזין שמיועד לנשים.  כמו שאומרת שורת המותג שלהם:  For young women interested in fashion, beauty and a contemporary lifestyle.

אני לא בטוחה איך קונדה נסט הגיעו למסקנה שאני אישה. אולי נתתי לעצמי תחילית בכתובת הדואר (למשל Ms). אולי אפילו מילאתי את הפרט האישי הזה באיזה טופס בלי לחשוב על זה יותר מדי. ואולי זו סתם עוד אחת מנפלאות השיווק האינטרנטי, וכל המנויים של WIRED מקבלים גם פרסומות ל-GLAMOUR (למרות שתודו שזו האופציה הפחות סבירה).

אני חיבת להודות שמעולם לא יצא לי לדפדף במגזין הספציפי הזה, למרות שאין לי שום דבר עקרוני  נגד מגזינים מהסוג הנשי.  בשבוע שעבר, בדיוק לקראת חג הפסח והמחשבות על היציאה מעבדות לחרות, קיבלתי עוד מייל פרסומת של Glamour, והכותרת שלו פשוט היממה אותי. לא ידעתי שעדין מדברים בצורה הזו לנשים.

Just Released: Glamour’s 100 Recipes Every Woman Should Know

כן כן, הגיע הזמן שגם אני אהיה חלק מהעולם הנשי, ואכיר את 100 המתכונים שכל אישה צריכה להכיר.

כל אישה? סליחה?!?

Note the heels, the waist line, and the general character

לרגע הייתי בטוחה שזו בדיחה, ושבתוך המייל עצמו הם יצחקו על הענין ויספרו על הספר החדשני שהם מוציאים שכולל מתכונים שכל גבר וכל אישה יכולים ללמור להכין לרמה מושלמת. מתכונים שמתאימים לחיינו העמוסים, ויאפשרו לנו להנות מארוחות נפלאות גם אחרי שעות עבודה ארוכות.

בדיחה? ממש לא. להיפך.  שימו לב לטקסט בתוך המייל:

חברה יקרה,
העורכים של גלמור גאים להציג את אוסף המתכונים האהובים ביותר של המגזין.
“עוף האירוסין” המפורסם ועוד 99 מתכונים נוספים!
מפתח של “שלוש נעלי עקב” שיעזור לך לשפוט את רמת הקושי של המתכון
פרק שלם הכולל את “פאיית הארוסין” למי שמעדיף אוכל צמחוני
ועוד הרבה מאוד!
אם את מתחילה או מומחית, בישול לא צריך להיות מפחיד. זה תמיד צריך להיות כייף!

ואני עדין חושבת שאולי הם צוחקים. בודקת את התאריך לראות אולי זה הראשון באפריל…

אבל ממש ממש לא. שימו לב להבלטה של המתכונים האהובים ביותר:

כן כן, יש פסטה מיוחדת שתגרום לו להכניס אותך להריון!

לסיכום  – אמנם חשבנו ששנות האלפיים הגיעו, אך חג החרות הוא הזמן להפנים את המסר – את רוצה להתחתן? הגיע הזמן לדעת להכין עוף. רוצה שישאר לישון? נא שפרי את יכולות החביתה שלך. ואם את רוצה גם ילד? הגיע הזמן ללמוד להכין פסטה.

המקפידות יכולות לחכות עד שיצא החג לפני שיתחילו להתאמן על הפסטה, אבל אל תשכחו את נעלי העקב במטבח.

חג חרות שמח לכולנו.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...