HADAS SHEINFELD

GoPro

מזמן לא התלהבתי מגאדג’ט כמו מהמצלמות של GoPro. זה לא שאני חושבת לקנות אחת, אין לי באמת מה לעשות איתה, למרות שהרעיונות שיש לאנשים הם פשוט מדהימים.

אני כנראה באיחור וכולכם כבר מכירים את המצלמות האלה, אבל לטובת מי שלא – מדובר במצלמת וידיאו ממש קטנה אבל ממש חזקה. שמצליחה לצלם באיכות מעולה גם תוך כדי תנועה, גם זוית רחבה וגם  להתפקס בצורה מאוד טובה.  היא לא מאוד יקרה (בסביבות ה-300$), ואנשים משתמשים בה בעיקר  תוך כדי תנועה-  שמים אותה על הקסדה של האופנים בזמן נסיעה, מחברים לראש של הכלב לראות את הפרספקטיבה שלו, וכו’.

ראיתי ראיון בטלויזיה עם אחד המייסדים של החברה (שהוא כמובן ילד צעיר ומוצלח…), והוא סיפר שהם לא צריכים להשקיע בהכנת סירטונים לשיווק, כי אנשים מעלים כל הזמן ליוטיוב ולשאר המקומות את הסרטים המדהימים שלהם, וזו תנועה שפשוט קורית מעצמה.

שתי דוגמאות, אחת מדהימה באופן אוביקטיבי לדעתי, ואחת דוגמאת נישה שאני מניחה שלא תדבר ליותר מדי אנשים אבל אותי היא משעשעת.

דייגים של טונה הכינו כלי שיאפשר להכניס את המצלמה למים ולצלם מה קורה בעומק. הם נדהמו לראות מה המצלמה קלטה. מדובר באחד מסרטי הטבע המפתיעים והיפים ביותר שראיתי. וזה לא BBC, או דיסקברי או נשניונל ג’יאוגרפיק בהשקעה של מליונים.
[vimeo 47138207 w=500 h=281]

 

השני – נגן טרומבון מהפילהרמונית של ניו יורק חיבר את המצלמה לסלייד של הטרומבון, וניגן את אחד האטיודים הקלאסיים, שכל טרומבוניסט יודע לנגן מתוך שינה… זה מה שיצא.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=rNdXezVKeOA]

תיעוד, ושיתוף הם הרי שניים מהטרנדים היותר חזקים בשנים האחרונות. המצלמה הזו יושבת בדיוק על הנישה הזו, ועושה עבודה מדהימה.

 

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...