HADAS SHEINFELD

אוגוסט

הייתי רוצה לכתוב בלוג אוירה. כזה של עיצוב, הבית או אופנה, אולי אפילו של בישול אבל מהסוג האסטתי – מוקפד – מושקע – שאינו מתאמץ. מי שמכיר את הז’אנר יודע למה אני מתכוונת.

הייתי רוצה לכתוב פוסטים שלמים שעשוים מצילומים מדהימים, שאני צילמתי או דגתי ברשת. שהכל יתחבר לתמונה קוהרנטית, רגישה, חכמה וכמובן קצת מצחיקה, אירונית ומודעת לעצמה.

הייתי שמחה לכשרון ויזואלי כל שהוא. אני הכי הכי מקנאה במעצבים גרפיים. אלה עם היד הנכונה, שכל דבר שנכנס לפוטושופ שלהם יוצא יותר טוב ממה שנכנס.

בכלל הייתי שמחה להיות קצת יותר COOL. באחד מהמקומת שהתראיינתי בהם סיפרו לי כולם עד כמה החברה מגניבה. והחבר’ה מגניבים. ואיזה כייף חיים פה. ואיזה אוירה מהממת.

היה ברור שאני לא הבנאדם המתאים לתפקיד.

אני לא מהקרירים. בשום צורה. כמו שאמרתי להם – אותי מעולם לא האשימו בזה שאני מגניבה.

אז עוד מעט יבוא הסתיו, או הפחות-קיץ שהוא מה שיש כאן בצד שלנו של העולם. ולא נצטרך יותר את ה COOL המבוים, ואנשים כמוני – שהם יותר אש, ועבודה, וחיים אמיתיים, יום יומיים, מלאים עד גדושים, עם בלגן ורשימות ומליוני עניינים, אנשים כמוני ימצאו שוב את מקומם בעולם.

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...